Hataraku Maou-sama! 2. Sezon 2. Bölüm

The Devil and the Hero Go to the Amusement Park as Advised
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Sezonun Diğer Bölümleri
Hataraku Maou-sama!Hataraku Maou-sama! 2. Sezon 2. Bölüm
Hataraku Maou-sama!
Anime Sayfası
Yorumlar 14 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
  1. Maou nun iş yerindeki o abla kesin ilerde önemli bi rol alıcak bu bölümde buna emin oldum

    7
    0
  2. Ama beklemek çok sıkıcı keşke bi ay sonra fark etseydim en azından daha fazla bölüm olurdu izlicek bi milyar tane anime var ama bense gidiyom izlediğim animeleri tekrar izliyom .d

    3
    5
  3. HAHAHAHAHAH arkada among us dinliyorum izlediğim anime ile gram alakası yok ben ne yapıyorum lan

    4
    12
  4. yaaa çok çabuk bitti bir hafta bekleyemiyorum ki dün beklemekten canım çıktı saten

    3
    0
  5. bölümleri ne zamanda bi geliyo

    2
    0
  6. Spoiler içeren alan

    bence kahraman ile şeytan kralı birlikte olmalılar ama sondaki outroda chi yi gösteriyorlar yazık olur öyle olursa
    9
    1
  7. sıkıcı geçiyo bune aksiyon yok

    2
    6