One Piece 1. Sezon 242. Bölüm

Cannon Fire Is the Signal! CP9 Goes Into Action!
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Sezonun Diğer Bölümleri
1. Sezon 242. Bölüm
One PieceOne Piece 1. Sezon 242. Bölüm
One Piece
Anime Sayfası
Yorumlar 14 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. Lan anime nin neyini savunuyorsunuz anlamıyorum gerçekleri göremeyen insanlardan tiksiniyorum çok gereksiz yere her olayı uzatıyorlar ama herkes sevdiği bir karakter için veya ilerde bölümlerin çok iyi olacağını düşünerek animeye devam ediyor bırakın da millet rahatça sıktıklarını söylesinler ben zorom için devam ediyorum aksi takdirde bırakırdım ilerde hikaye güzelleşecektir sabırlı olun.

    9
    52
  2. uzun diyorsunuzda enelden buraya kadar nasıl geldiniz amk

    32
    0
  3. Size Birşey Demem Lazım Eğer Buraya Kadar Gelip Sıkıcı Diyorsanız knk izlemeyin izlemek zorunda DEĞİLSİNİZ!!!!! Anime Çok Sevilen Bir Anime Ve Sizin Sevginize İhtiyacı Yok Ben Bu Bölüme Yaklaşık 17-24 gün içinde falan geldim ben eğer 240 bölümü sıkıcı olarak izlesem bırakırdım ve şu an okulların kapanmasına son 3 hafta falan var tarih 26.05.2022 ve ben yaz tatilinin ortalarında bunu bitirmeyi düşünüyorum çok sıkıcı diyenlere aldırış etmeyin derim 240 bölüm izliyorsun sonra sıkıcı diyorsun aynen knk pardon ama bişey dicektim git 100 de bırak 50 de bırak niye buraya kadar geliyorsun neyse biraz sinirlendim ve bu benim 2. animem olmasına rağmen uzun bir yolculuğa başladım ve çokta güzel Diyeceklerim Bu Kadar HEDEF 1000+

    48
    7
  4. aq sıkıcı buluyorsanız ızlemeyın ınsanların hevesını kacırmayın

    34
    3
  5. Şu uzun veya hikaye odaklı değil diyenler bir gitsin bu yorum sektöründen lütfen. Anime eğlence animesi hikaye odaklı istiyorsanız hxh başlayın

    44
    1
  6. Of çok sıkıcı bir anime

    0
    75
  7. @turguttarantino kurosava -AYNEN- KENKS—- Ayrıca çok sıkıcı çok uzatıyorlar

    0
    32
  8. serideki güç dengesi fazla tutarsız. bir bölümde üst düzey bir korsanı nakavt eden mc , bir başka bölümde nobody tersane işçilerine veyahut dandik bir hırsız çetesi liderine diş geçiremiyor. luffynin belirgin tek özelliği aptal olması, onun dışında karakteristik özellikleri fazla sallantıda

    59
    32
    • Knk özür dilerim ama sen diziyi nerenle izliyorsun? Tamam üst düzey korsanlara kafa tuttu tutmasına ama onlar Grandline a kıyasla güçsüz korsanlardı. Misal Don Krieg baya güçlüydü ama Grand Line ona dazla geldi diye kaçmıştı. Arlong da aynı şekilde. Bu hırsız dediğin adam harbiden güçlü, koskoca ada halkı ismini duyunca titriyor. Üstelik Luffy 4 denizden en zayıf olan East Blue da kapıştı herkesle. Sonrası zaten Grand line a geçiyor. Benim düşüncem bu

      43
      4