Naruto 3. Sezon 16. Bölüm

Roar and Howl! The Ultimate Tag-Team!
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Yorumlar 32 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. Spoiler içeren alan

    a*k sasuke yüzünden bir bir gidiyorlar sasuke öleür inş choji neji kiba 😥
    7
    7
  2. Akmaru shikamaru konohamaru yashamaru maru da maru maru ne demek bilen var mı

    33
    0
  3. șuan izleyince içim parçalandı ahhhhhh niyeeeeee~

    9
    0
  4. Spoiler içeren alan

    Ölmediler dimi ölürlerse zaten dizinin anlamı kalmaz ya inş ölmediler 👁👄👁
    17
    1
  5. Spoiler içeren alan

    a*k bi zurna çalmadığımız eksikti. Şu kızıl kafalı gotik kız geldi o da oldu çok iyi
    33
    0
  6. Spoiler içeren alan

    arkadaşlar kimse ölmedi sakin
    12
    0
  7. Spoiler içeren alan

    Kibaaaa hayırrrr
    7
    0
  8. Arkadaşlar amaç sasukeyi kurtarmak değil orichimarunun daha fazla yaşamasını engellemek sakin olun yoksa köy tekrardan saldırı alır

    48
    3
  9. Spoiler içeren alan

    Olm bu 3 bölümdür ölen herkes arkadaslarim gibi teker teker gidiyolar
    13
    3
  10. Spoiler içeren alan

    sasuke yüzünden biri ölürse varya sasukeye kinim hiç bitmicek
    9
    6
  11. Spoiler içeren alan

    Lan bu Sasuke yüzünden her kes hayatını tehlikeye atmalı mı ya?!😭
    35
    7
  12. Spoiler içeren alan

    eee baba herkes ölecek mi şimdi. Ohoooo nolcak şimdi yani bu da gitti. Ulan sasuke
    11
    1
  13. Spoiler içeren alan

    aga be kaç kisi qldü
    3
    0
  14. Allahım Bana Öyle Bir Güç Verki Şu 3. Yaptığı gibi şu sasukenin kafasını ölüm tanrısımıdır nedir onunla kessem çok iyi olur aslında

    Ama yapımcı YAPMIYOR BU HİÇ ADİL DEĞİL

    Neyse Sasuke SENİN FIÇIDA OLMAN GİBİ MUQ BİŞİ OLMAZ

    6
    6
  15. Spoiler içeren alan

    Tsunade sasukeyi ne bok için geri aldırıyo mq delircem fav karakterlerim birbir ölüyo
    8
    0