Naruto 2. Sezon 22. Bölüm

Astonishing Truth! Gaara's Identity Emerges!
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
NarutoNaruto 2. Sezon 22. Bölüm
Naruto
Anime Sayfası
Yorumlar 33 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. Sıkıcı (!)

    Dermişim çok güzel lan

    10
    0
  2. sasuke tam bir şişirilmiş balonsun

    19
    7
  3. Spoiler içeren alan

    BAŞLICAM GAARANIZA DA SASUKENİZEDEEE
    16
    5
  4. gaara tuvalette yemek yediği için çarpılıyor

    23
    1
  5. Sasuke neden bu kadar egolusun cnm benim şu huyundan nefret ediyorum

    41
    5
  6. Ağa keşke kurama ile bu sezon arkadaş olsa naruto

    10
    0
  7. Spoiler içeren alan

    narutonun gaara’yı yenecek olması içini azimle dolduruyor kaydet/geri dön
    16
    0
  8. gaara göster şu egolu sasukeye gününü xd

    16
    11
  9. arkadaşlar şu gaara ile narutoyu bir hocaya götürek bi üflesin bunların içine cin kaçmış

    111
    1
  10. Merak ediyorum da, acaba Temari ve Kankuro Gaara’yı kardeşleri olarak seviyorlar mı? Yoksa sadece bir silah olarak mı değer veriyorlar…?

    65
    1
  11. lan olm naruto filan kaç bölümdür koşuyorlar hadi lannn

    84
    0
  12. A* bu Narutolar nerde kaldı 3 bölümdür bi yetişemediler

    23
    0
  13. LAN GAARA’YA NE OLUYOR! MANYADI ADAM.

    13
    0
  14. savaş bir tek beni sıkmıyo anlaşılan

    9
    1
  15. Aga sıkmadı mı bu savaş ya ne zaman biticek artık. Animeden soğudum

    13
    10