My Hero Academia 5. Sezon 16. Bölüm

Long Time No See, Selkie
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Yorumlar 139 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
  1. yeni bölüm bugün geliyor değil mi

    0
    0
  2. yaaaa ne zaman gelcek yeni bölüm

    0
    0
  3. aaağğğ yeni bölüm çıksanaa artıııkkkkkk

    1
    0
  4. yeni bölüm istiyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    0
    0
  5. Arkadaşlar siz managayı nerened okuyorsunuz bende okumaya başlayacağımda. Ve birde bölümler saat kaç gibi buraya yükleniyolar?

    2
    0
  6. Aklıma mükemmel bir sahne geldi midoriya başına darbe alıyor ve anıları siliniyor yavaş yavaş hatırlamaya başlıyor ama Bakugo ile olan anılarını hatırlamıyor Kacchan duygulanıyor sinirlenip Midoriya nın kafasına bir de o vuruyor hatırlasana beni diye silkeliyor midoriya yı bir daha vuruyor kafasına (sert vurmuyo tabi ki sadece bayıltıyor gebersin mi çocuk) sonra bayılıyormidorita, Kacchan midoriya ya sarılıyor ve ağlıyor OYYYY NE GÜZEL OKURDU LAN BAKUGO NUN AĞLAMASINA DAYANAMAM AŞIRI DUYGUSAL OLUR :'( :’)

    1
    6
  7. tiktok hesabıma bi göz atar mısınız? 🥲

    0
    2
  8. ağağağağağaaaaaa bu bölümü bekliyoruduuuuuuum

    0
    0
  9. 1 haftadır nonstop izliyordum, bitti boşluğa düştüm :/ ne zaman gelcek sonraki bölüm acep

    0
    0