My Hero Academia 4. Sezon 4. Bölüm

Fighting Fate
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Yorumlar 117 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
  1. bence kesinlikle intiroyu atla gibi bir şey çıkarmalısınız intro bitişini bulmak uzun oluyor ve uzun sürüyor

    11
    0
  2. Spoiler içeren alan

    eri çok tatlıı
    8
    0
  3. Spoiler içeren alan

    eri geldiya daha çook şey olacak (4.sezon)
    4
    1
  4. introyu atla gibi bişey koyabilirdiniz geçmesi çok uzun sürüyo

    10
    0
  5. Spoiler içeren alan

    Hawksı görmeyi çok istiyorum
    3
    0
  6. olm eri bizim fandom adimiz lan jxhdjdhox

    0
    0
  7. Arkadaşlar deku ve todoroki ilerde sevgili olacak mı? İnternette gördüm gerçek mi diye sorayım dedim.

    2
    0
  8. instagramdan info yese bile hala benim gibi izleyenler +1

    3
    0
  9. yiyebileceğim tüm spoilerlari yedim yine de çaresiz bi şekilde izliyorum…

    7
    0