DARLING in the FRANXX 1. Sezon 19. Bölüm

Inhumanity
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Yorumlar 12 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. Onu boşverde BEN KİMLE KİMİ SHİPLİCEM biri geliyo biri gidiyo tam oluyo diyorum ŞAAK yeni bir ship geliyo kafayı yiyeceğim

    16
    0
  2. Spoiler içeren alan

    ben bu bölümü sevmedim ama o adam iyi konuşuyor o adam iyi

    herşey hafıza deildir a adamı sevdim 😀

    3
    2
  3. e oha yani bölümün sonuna gel D:

    4
    0
  4. Anime bok çukuruna batti noluyo lan sanki başka bir anime izlemeye baslamisim gibi lannnnnn

    2
    4
  5. Bozmayin canm animemii huğğ

    2
    2