Boruto: Naruto Next Generations 1. Sezon 226. Bölüm

Samurai vs. Science
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Sezonun Diğer Bölümleri
1. Sezon 226. Bölüm
Boruto: Naruto Next GenerationsBoruto: Naruto Next Generations 1. Sezon 226. Bölüm
Boruto: Naruto Next Generations
Anime Sayfası
Yorumlar 24 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. Narutonun ilk serisinde sasuke geciktiğinde diskalifiye olmamıştı ertelenmisti ama simdi diskalifiye ediyorlar

    27
    0
  2. tsubaki rahatlıkla kazanırdı da işte denkiyi öne çıkarma çabaları :d

    31
    4
  3. Spoiler içeren alan

    ya dayı denki bilimsel ninja aleti kullanınca bi b*k olmuyo ama boruto bilimsel ninja aleti kullanınca 5 kage zirvesine rezil oluyor bu nasıl iş awq
    19
    1
  4. ya boruto zorluyo artık keşke shıppuden bitmeseydi boruto falan orda olsaydı daha epikti bunlar yeni nesil cartoon network gibi

    36
    4
  5. Spoiler içeren alan

    bu maçı denkinin yenmesi o kadar saçma ki elektrik kullanıdğı için yeniyoda kız samuray ve bir sürü şeyi atlatıyo + okadar vurulmasına rağmen düşmeyip bir tane düz vuruşa yenildi ayıp ya sırf ana karakterler için yapılmış yinede devam edicem sırf güzel bir dövüş izlemek için
    16
    0
  6. Spoiler içeren alan

    Sonraki bölüm acaba borutomu yoksa mitsukimi
    3
    0
  7. Selam admin. Site çok güzel kaç aydır nerdeyse her gün burdan anime izliyorum. Biri anime izlemek için site sorduğunda hemen bu siteyi öneriyorum. Anime izlemek için favori sitem oldu <3 Sailor Moon ve Given animelerine başlamak istiyorum. Tabiki bu animeleri favori sitemde izlemeyei çok isterim. Rica etsem Given ve Sailor Moon animelerini eklermisiniz?

    9
    0
  8. Spoiler içeren alan

    bu nası savaş ninja aleti kullancaksan sktr git aq karşısına narutonun çocuk hali bile gelse kazanır narutı shippuuden deki gibi sağlam savaşlar olmaz amk momoshiki ye felan dünşürse boruto o zaman sağlam savaşlar olur kötü karakterler ne kadar güçlü olursa olsun karakterde sevceğimiz bi özellik yok borutoda İTACHİ, MADARA, akatsuki üyeleri gibi güzel havalı eğlenceli güçlü karakterler yok aq bebelerin karşısına pain çıksa şuan naruto sasuke olmadan kazanamazlar madara gelse herkesi domaltır azcık güzek heycanlı bölümler yapın ben bilim kurgu animesimi izliyom amk bilimsel ninja bilmem nesini napim aq
    11
    2
  9. Spoiler içeren alan

    denkinin ninja aleti kırıldıktan sonraki saldırısı çok iyiydi boruto animesine göre diğer yerler aynıydı ayrı olarak borutonun geç kalması çok saçma çok önemli bir kişiyi nasıl kaçırabiliyorlar abi saçma baya saçma
    12
    0
  10. Admin size pazar günü mü geliyor video yoksa siz mi pazar yayınlıyorsunuz eğer pazar yayınlıyorsanız cümartesi ne çekseniz olmazmı

    6
    1
  11. Bu bölümü mü bekledim 1 hafta yapacağınız işi s….

    5
    2