Black Clover 1. Sezon 45. Bölüm

The Guy Who Doesn't Know When to Quit
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Sezonun Diğer Bölümleri
1. Sezon 45. Bölüm
Black CloverBlack Clover 1. Sezon 45. Bölüm
Black Clover
Anime Sayfası
Yorumlar 9 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. 12.34 grey egleniyo shuu
    grey cok tatlı ama nolursa olsun shuuuuu
    21.18 ödüm koptu lan AA dmadmakjdkjabnana hos geldiniz kızlar

    5
    0
  2. Of şu sarılı herif ne boş yapıyo çaresizlik çaresizlik he amk madem umut düşmanısın sen niye kazancam diye umutlanıyon mal amk

    41
    1
  3. Olaylar ne zaman ilginçleşecek?

    4
    1
  4. Bütün bu olaylar yaşanırken Gordon:neden beni bıraktınız kimse beni almicak mı

    35
    0
  5. Spoiler içeren alan

    Şu maymunuda yenselerdi her şey güzel olurdu be. Umarım destek falan gelir. İşler iyice ilginçleşir😅
    2
    0
  6. Spoiler içeren alan

    bu bişey bişey göz tarikatı acaba efendimizi ortaya çıkarcaz diye astanın güçlerini mi açığa çıkarcaklar
    10
    1
  7. koyun büyüsü yani g.o.a.t büyüsü afajkshfkas tek attı ya

    14
    1