Black Clover 1. Sezon 167. Bölüm

Black Oath
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Sezonun Diğer Bölümleri
1. Sezon 167. Bölüm
Black CloverBlack Clover 1. Sezon 167. Bölüm
Black Clover
Anime Sayfası
Yorumlar 30 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. Spoiler içeren alan

    kaptan yami ve altın şafağın kaptanını büyücü kral bulmuştu tesadüf olduğunu düşünmüyorum
    34
    0
  2. Spoiler içeren alan

    *ç iblis güçünü vereydin ne oluyodu son 3 bölüm kaldı nasıl biter açaba bide
    (inş olmaz) sondaki adam büyücü kralın deyilmi
    11
    0
  3. Spoiler içeren alan

    YAMİĞİĞİĞİĞİİĞİĞĞİĞİĞİĞİİĞİĞİĞĞİ TAŞAKLARINA KURBAN ABİM GİTME VALLA AĞLARIM AAAĞĞĞĞ
    22
    0
  4. 18.07 erenin bakışı gibi

    7
    0
  5. Bu bölümü aynı finral gibi izledim.

    9
    0
  6. lan bitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    10
    1
  7. Bu bölümde ağlayan tek ben olamam anasını satayım.. İçim gitti ya

    13
    2
  8. Spoiler içeren alan

    Lan Charmy senin burda olman gerekirdi elin memleketine değil!.. bascaktın manayı çocuklara, Yami’ye.. 😵 Kız Charlotte Yami elden gideyyahh gızzz nerdesiiinnn!!! 😱😱 lazım olduğunuzda hiç biriniz olmazsınız a*k 😑😑
    17
    1
  9. Spoiler içeren alan

    Çok iyi bölümdü , kemik gücü kullanani görünce şok oldum
    11
    0
  10. kolu artık öyle mi kalcak

    10
    0
  11. Spoiler içeren alan

    abii hayır ya kesin son bölüm dünyanın sonu gelicek ufffffffff. İblis ya verseydin ya azcık daha güç adam 6 ay çalıştı ya.
    5
    8
  12. bu bölümü izleyince my hero academy 1. filimi geldi aklıma 🙂

    3
    8
  13. Anasına tükürdüğümünün diğer kaptanlar, Büyücü Kral nerede? Ne yapıyorlar? İyice bku çıktı.

    89
    7
  14. Yüreğim ağzımda izledim. Yami sana bir şey olacak diye teyakkuzdayım ya en mük bölümdü.

    52
    2
  15. Ya hem çok güzel hemde cok üzücü bi bölüm

    9
    4
  16. Elflerle olan savaş bile 20 bölüm falan sürmüşdü, böyle bir bölümden sonra nasıl geriye sadece 3 bölüm kalır?!

    118
    2
  17. astayı yeni kıyafeti ile görünce caycı hüseyini gören tek ben değilim dimi

    10
    7
  18. HAYVAN GİBİ İYİYDİ BU BÖLÜMM YALNIZ İZLERKEN KALP KRİZİ GEÇİRECEKTİMM ÇOK HEYCANLIYDIIII

    16
    1
  19. yemin ederim soluksuz izledim 63. bölümle 167. bölümen iyileriydi

    14
    2