Black Clover 1. Sezon 111. Bölüm

The Eyes in the Mirror
diziwatch player
İzledim Sonra İzle
Sezonun Diğer Bölümleri
1. Sezon 111. Bölüm
Black CloverBlack Clover 1. Sezon 111. Bölüm
Black Clover
Anime Sayfası
Yorumlar 17 Yorum
Yorum yazmak için yapmanız gerekiyor.
    Diğer Yorumlar
  1. amk animenin bitmesine 59 bölüm kaldı asta hala güçsüz s***cem böyle işi herkes güçlendi garibimin zaten büyüsü yok umarım ilerki bölümlerde bi güçlenir.

    25
    0
  2. sorması ayıptır ama asta ne zaman power up alacak acaba

    13
    0
  3. charmy dandini dandini dastana dedi be japonlar da artık türk oluyor resmen

    5
    1
  4. abi astaya power up ve demon lazım

    7
    0
  5. Spoiler içeren alan

    Henry ölürse dayanamam zirlarim
    7
    0
  6. Yav asta biraz daha power up alsa

    29
    0
  7. Vanessa olmasa ekip şu an ne haldeydi acaba

    33
    1
  8. ben en çok henry yi seviyom henry adamdır

    55
    2
  9. şu büyü emen reis elflerden emse ya çok rahat kazanırlar..

    74
    1